• Наша нова розробка має можливість завантажувати будь-які типи вагонів безпосередньо на залізничних вагах в ручному та напівавтоматичному режимах.

    Наша нова розробка має можливість завантажувати будь-які типи вагонів безпосередньо на залізничних вагах в ручному та напівавтоматичному режимах. Наша нова розробка має можливість завантажувати будь-які типи вагонів безпосередньо на залізничних вагах в ручному та напівавтоматичному режимах. Наша нова розробка має можливість завантажувати будь-які типи вагонів безпосередньо на залізничних вагах в ручному та напівавтоматичному режимах. Наша нова розробка має можливість завантажувати будь-які типи вагонів безпосередньо на залізничних вагах в ручному та напівавтоматичному режимах. Наша нова розробка має можливість завантажувати будь-які типи вагонів безпосередньо на залізничних вагах в ручному та напівавтоматичному режимах.

    Наша нова розробка має можливість завантажувати будь-які типи вагонів безпосередньо на залізничних вагах в ручному та напівавтоматичному режимах. При використанні напівавтоматичного режиму оператору потрібно лише вказати тип вагону та нажати кнопку «ПУСК», далі система самостійно позиціонує завантажувальний конвеєр відносно точок завантаження вагона, а також виключає можливість перевантаження вагону і дизбаланс по осям коліс вагона.

     Значно вдосконалена конструкція «катучого» (завантажувального) конвеєра : тепер опорна його частина здійснює зваротньо-поступальний рух по рейкам, встановленим на порталі, а консольна  частина підвішена до кранбалки, що надає системі більш кращі техніко-експлуатаційні властивості, зменшує вірогідність пошкоджень та виходу зі строю установки, а також покращує точність позиціонування конвеєра відносно завантажувальних люків хоперів.

     Регулювання потоку у завантажувальному бункері тепер здійснюється за допомогою гідравлічної заслонки

     При зміні фракції, залишки матеріалу на конвеєрі за допомогою реверсу скидаються на зворотній конвеєр, а з нього на ковш навантажувача.

    Позиціонування вагонів відносно залізничних ваг здійснюється маневровою лебідкою

     Загалом, установка КСВ 1000-450/650 при випробуваннях, а також під час активної експлуатації замовником, зарекомендувала себе як високотехнологічну, сучасну та надійну систему завантажування залізничних вагонів.

     Проектирование складов готовой продукцииПроектирование складов готовой продукции

    Просмотров: 1014

    Поделись с друзьями:



Предоставление услуг по всему миру.

Среди наших потребителей более 150 промышленных предприятий, в том числе крупные предприятия России, Белоруссии, Молдовы и Казахстана. Предприятие ООО «ВП-ВТС» всегда готово предложить заказчику рациональные по техническому исполнению и оптимальные по стоимости решения при производстве продукции и выполнении работ.



Консультації

Наші спеціалісти постійно на зв'язку. Ми завжди готові відповісти на всі ваші питання, по технологіям, обладнанням та сервісом.

Співробітництво

Спільні розробки та впровадження у виробництво оптимальних рішень для підвищення ефективності та продуктивності вашого підприємства.

Переваги

Виконані нами роботи високої якості і завжди гарантують замовнику мінімум витрат при експлуатації та безаварійну роботу обладнання.